اینستاگرام

مشکل اینستاگرام we suspended your account on تعلیق شدن پیج

مشکل اینستاگرام we suspended your account on 

رفع مشکل ما حساب شما را تعلیق کردیم در اینستاگرام

چرا پیج ما به حالت تعلیق در میاد ؟

به طور کلی  تعلیق شدن حساب اینستاگرام،  به علت نقض یکی از قوانین اینستاگرام هست.  اما بعضی مواقع هم علت روبه رو شدن با ارور we suspended your account on  به دلیل مشکلاتی در خود برنامه اینستاگرام یا گوشی موبایل  شماست.

اگر با مشکل تعلیق شدن حساب اینستاگرام برخورد کرده اید،صفحه اینستاگرام شما کاملا سفید شده و هیچ پست و استوری به شما نشان داده نمیشود و نمیتوانید هیچ فعالیتی داخل پیج انجام دهید. اما چه راه حلی برای رفع مشکل we suspended your account on وجود دارد؟ آیا میتوانیم خودمان مخالفت با تصمیم یا Disagree with decision پیج تعلیق شده  اینستاگرام را انجام دهیم؟ علت ارسال نشدن عکس برای احراز هویت اکانت معلق شده اینستاگرام چیست ؟ چرا گزینه سابمیت یا Submit موقع ارسال عکس و تصویر احراز کار نمیکند ؟  جمله : ۳۰ روز فرصت دارید تا با این تصمیم مخالفت کنید یعنی چه؟ تا آخر آموزش حل مشکل و ارور we suspended your account on با ما همراه باشید.

اگر اکانت اینستاگرامتان برای شما مهم هست و نمیخواهید برای همیشه پیج اینستاگرام خود را از دست بدهید، مراحل حل مشکل ما حساب شما را تعلیق کردیم در اینستاگرام را به متخصصین این کار بسپارید، و به مطالب عمومی و رایگانی که از افراد غیر متخصص در اینترنت منتشر شده اعتماد نکنید، چون اگر خودتان انجام دهید برای همیشه اکانت خود را از دست خواهید داد. و آنموقع حتی متخصصین هم نمیتوانند به شما کمکی کنند. تا برای همیشه اکانت خود را از دست ندادید، از طریق صفحه ارتباط با پشتیبانی برای ارتباط با متخصصین استفاده کنید.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

توقف اجباری اینستاگرام

بعد از اینکه حافظه پنهان برنامه اینستاگرام را پاک کردید، باید اقدام به توقف اجباری اینستاگرام کنید، برای این کارد وارد تنظیمات موبایل خود شوید» به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه های بروید» برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید» روی توقف اجباری کلیک کنید.

مشکل را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش کنید

بهترین راه برای رفع مشکل تعلیق شدن پیج اینستاگرام این است که برای پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بفرستید و مشکلتان را مطرح کنید. برای گزارش مشکل به اینستاگرام متنی که در پایین براتون قرار میدم رو به همراه آیدی پیجتون برای اینستاگرام بفرستید.

Hello dear Instagram, my account has been temporarily locked and I encountered a locked account error. Please fix my problem.

security@mail.instagram.com

پاک کردن اینستاگرام به صورت موقت و دائم

اینترنت گوشیتون رو عوض کنید

از خط دیگری برای اینترنت استفاده کنید،مثلا اگر از ایرانسل استفاده میکنید، تغییر دهید و اینترنت همراه اول استفاده کنید.یا اگر به وای فا وصل هستید،یکبار هم از اینترنت خط خودتون استفاده کنید.

برنامه اینستاگرام را به روزرسانی کنید

عدم به روزرسانی اینستاگرام میتواند، هزاران مشکل برای شما ایجاد کنید،به فروشگاه پلی بروید و برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.تا بسیاری از مشکلات شما حل شود.

گوشی خود را خاموش و روشن کنید

یکی دیگر از روش های رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود  این است که اینترنت خود را قطع کنید بعد یکبار گوشی خود را خاموش و مجدد روشن کنید. احتمالا با انجام این کار مشکل we suspended your account on پیج اینستاگرام شما حل میشود.

حذف نصب اینستاگرام

برای رفع ارور we suspended your account on یکبار برنامه اینستاگرام خود را حذف و مجدد نصب کنید.احتمالا مشکل شما حل شود

چک کردن اینترنت

بسیاری از مواقع دلیل مواجه با مشکل we suspended your account on ایراد در شبکه یا اینترنت است. حال این ایراد می تواند از اینترنت خودتان باشد یا اینکه مشکل از سمت زیرساخت باشد. اگر مشکل از زیرساخت باشد تقریبا کاری نمی توان کرد و باید منتظر ماند که مشکل زیرساخت برطرف گردد.

برسی کردن بخش دسترسی به داده ها (access data)

بعضی از کاربران که با مشکل ما حساب شما را تعلیق کردیم اینستاگرام روبه رو هستند،گزارش کرده اند که با ورود به قسمت security و بعد از آن بخش access data یا همان همان امنیت > دسترسی به داده ها می باشد، و تایید اخطار  های نمایش داده شده، مشکل we suspended your account on  خود را حل کرده اند. اما توجه داشته باشید که این راهکار  تنها وقتی به شما کمک خواهد کرد که هنوز بتوانید به بخش تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید، اگر با سفید شدن صفحه اینستاگرام روبه رو هستید و  نمی توانید به تنظیمات بروید، این روش کمکی به شما نخواهد کرد.

تغییر زبان موبایل

حتما این روش رو هم برای رفع مشکل تعلیق شدن حساب اینستاگرام انجام دهید، اگر زبان گوشی شما فارسی است، به تنظیمات موبایل خود بروید و زبان را روی انگلیسی قرار دهید،بعد به اینستاگرام بروید و ببینید مشکل حل شده است یا نه!!

20 عدد از لوگوهای اینستاگرام بدون بکگراند

تغییر تنظیمات ساعت و تاریخ

اگر تاریخ و ساعت شما دستی تنظیم شده است، آن را به حالت خودکار تبدیل کنید. همچنین در صورتی که ۲۴ ساعته است، آن را به ۱۲ ساعته و اگر ۱۲ ساعته است آن را به ۲۴ ساعته تبدیل کنید.یکی از روش های حل مشکل we suspended your account on تنظیم تاریخ و ساعت اینستاگرام هست.

راه حل نهایی

اگر با استفاده از روش های گفته شده مشکل رفرش نشدن اینستاگرام شما حل نشد.این کار را به متخصصین اینستا جوکار بسپارید تا با دریافت هزینه مشکل شما را حل کنند. برای ارتباط با ما از آیکون ارتباط با پشتیبانی استفاده کنید.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید
    چرا اینستاگرام باید بی دلیل تعلیق کنه پیج رو و اینکه تا یک ماه اگه نتونیم کاری کنیم پیج رو کلا حذف کنه؟؟؟
    کارای بالا رو من همش انجام دادم نشد
    باید چیکار کنم؟؟؟

    1. سلام وقت شما بخیر
      دلیل تعلیق شدن این است که شما قوانین اینستاگرام را رعایت نکرده اید.

      اگر دستکاری در اکانت انجام نداده اید، به پشتیبانی در واتساپ پیام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی