قوانین و مقررات و حفظ حریم خصوصی

لطفا کامل و با دقت بخوانید

تمامی فعالیت‌های وبسایت بازیابی پیج اینستاگرام مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران پایه ریزی شده و در همین راستا، وبسایت بازیابی پیج اینستاگرام دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد. از کاربران عزیز وبسایت نیز انتظار می‌رود در چارچوب قوانین کشوری رفتار و فعالیت کنند.

از کاربران گرامی انتظار می‌رود به قوانین جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده و در این چارچوب فعالیت نمایند. هرگونه تخطی از قوانین که از سوی کاربران انجام پذیرد، در وهله‌ی اول از طرف تیم بازیابی پیج اینستاگرام و در مراحل بعدی، از طریق مراجع قضایی با آن‌ها برخورد خواهند شد.

کاربران بایستی در مرحله‌ی ثبت نام و قبل از استفاده از خدمات بازیابی پیج اینستاگرام ، اطلاعات تماس و هویتی خود را به شکل صحیح ارائه دهند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، تیم پشتیبانی بازیابی پیج اینستاگرام قادر به تماس با کاربر باشد. در صورت ارائه‌ی اطلاعات هویتی و یا اطلاعات تماس اشتباه، هیچ مسئولیتی متوجه تیم بازیابی پیج اینستاگرام نخواهد بود.

ما هیچ وقت  اطلاعات پیج اینستاگرام شما مثل رمز ایمیل یا شماره تلفن اکانت را از کاربر برای شروع فعالیت در سایت یا برنامه دریافت نمیکنیم. ما فقط اطلاعات تماس و اطلاعات هویتی شما را میخواهیم. این اطلاعات رمزنگاری شده و به هیچ وجه، هیچ شخص ثالثی اعم از حقیقی و یا حقوقی به آن‌ها دسترسی نخواهد داشت. تیم بازیابی پیج اینستاگرام در برابر اطلاعات شخصی ارائه شده توسط کاربران، خود را کاملا مسئول می‌داند و تمامی منابع و پرسنل خود را به کار خواهد گرفت تا از امنیت این داده‌ها اطمینان حاصل نماید.

قوانین حل مشکلات اینستاگرام

ما برای اینکه بتوانیم مشکلات مربوط به اکانت اینستاگرام شما را حل کنیم ، نیاز به نام کاربری پیج ، پسورد پیج ، شماره تلفن و ایمیل پیج ، رمز ایمیل مربوط به پیج داریم و در بعضی مواقع و برای حل برخی از مشکلات نیاز به عکس سلفی از شما یا مدارک شما را داریم. ما این اطلاعات را فقط برای حل مشکلات اکانت اینستاگرام شما استفاده میکنیم و  این اطلاعات رمزنگاری شده و به هیچ وجه، هیچ شخص ثالثی اعم از حقیقی و یا حقوقی به آن‌ها دسترسی نخواهد داشت. تیم بازیابی پیج اینستاگرام در برابر اطلاعات شخصی ارائه شده توسط کاربران، خود را کاملا مسئول می‌داند و تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا از امنیت و خصوصی بودن این اطلاعات کاربران اطمینان حاصل نماید.

همانطور که قبلا هم گفته شد برای حل مشکلات اینستاگرام شما نیاز به ورود و خروج به اکانت شما را داریم و تا قبل از تحویل دادن پیج به شما هر گونه ورود و خروج به پیج از طرف ما مجاز است و در صورتی که کاربر با این مورد مخالف است،  هیچ نوع خدماتی به او نمیتوانیم ارائه دهیم  و کاربر موظف است قبل از شروع کار این موضوع را به ما اعلام نماید.

در اکثر مواقع برای حل مشکلات اینستاگرامی شما هزینه و مزد کار را بعد از انجام کار از مشتری دریافت میکنیم . هزینه تمام خدمات قبل از کار با مشتری طی میشود و بعد از موافقت مشتری ما شروع به انجام کار میکنیم و در صورتی که در حین کار یا بعد از اتمام کار و حل شدن مشکل پیج کاربر از پرداخت هزینه و مزد طفره برود ، به هیچ وجه قابل قبول نیست و همچنین ما بعد از حل کردن مشکل یک پیج پسورد پیج را تغییر داده و بعد از اینکه مشتری هزینه را واریز کرد ، ما پسورد و اطلاعات ورود به اکانت را برای او ارسال میکنیم. ما مجاز هستیم که تا موقعی که مشتری وجه ما را پرداخت نکند اکانت او را در سیستم خود ذخیره و نگهداری کنیم. و طی این مدت هرگز به خود اجازه نخواهیم داد به حریم خصوصی اکانت مشتری تجاوز کنیم و فقط اطلاعات ورود را نزد خود نگه میداریم تا بعد از واریز وجه اطلاعات را برای مشتری ارسال کنیم.

برای مواردی که نیاز است هزینه قبل از کار گرفته شود هم به همین صورت است و ما قبل از شروع با مشتری برای قیمت توافق میکنیم. و در صورتی که در مدت زمان مشخص شده نتوانیم مشکل مشتری را حل کنیم ، هزینه ای که مشتری به ما پرداخت کرده است را بدون هیچ کم و کاستی به حساب او برمیگردانیم.

در نهایت کاربر و مشتری موظف است قبل از موافقت با هزینه خدمات ما و شروع به کار کردن ما در مورد هزینه و شرایط توافق شده تصمیم نهایی خود را بگیرد ، چون بعد از شروع کار به هیچ وجه بهانه هایی مثل: ندارم، نمیتونم پرداخت کنم و … پذیرفته نمیشود و کاربر موظف است مزد و هزینه تیم ما را به طور کامل پرداخت کند تا اطلاعات اکانت خود را تحویل بگیرد.

در مواقعی که ما با مشتری توافق میکنیم که هزینه را بعد از کار پرداخت کند. بعضی از افراد از اعتماد ما سواستفاده میکنند و بعد از حل مشکلشان هزینه و مزد ما را پرداخت نمیکنند ، در صورتی که این عمل از طرف هر شخصی صورت گیرد ابتدا ما به صورت دوستانه و با مسالمت از او قصد همکاری کردن و پرداخت مزد را داریم . اما در نهایت اگر کاربر از پرداخت هزینه سر باز زند ، اطلاعات او به همراه مدارک و مستندات به مراجع قضایی تحویل و از فرد خاطی شکایت میشود و به صورت جدی توسط تیم ما پیگیری خواهد شد . حتی اگر مبلغ مزد ما قیمت خیلی ناچیزی باشد.بعد از درست شدن اکانت ما اکانت را سالم و بدون هیچ ایرادی به مشتری تحویل میدهیم و سلامت پیج فقط تا ۴۸ ساعت بر عهده ماست، و مشتری بعد از تحویل پیج فقط تا ۴۸ ساعت مهلت گزارش ایراد در پیج تحویلی را دارد و بعد از آن هیچ نوع اتفاق و آسیبی به پیج بر عهده ما نیست و این کاملا به فعالیت کاربر ربط دارد و کاملا بر عهده وی است.

از تمامی کاربران تقاضا داریم که شرایط و قوانین را به طور کامل مطالعه کنند و بعد به تیم ما برای حل مشکلشان مراجعه کنند . در صورتی که کاربر بدون مطالعه قوانین مراجعه کند و از یکی از قوانین ما پیروی نکند کاملا بر عهده خود کاربر است.

ما چه اطلاعاتی را از کاربران جمع‌آوری می‌کنیم و چرا ؟

هنگام ورود شما به اپلیکیشن یا سایت ، ما اطلاعاتی از شما مثل: نام،نام خانوادگی،شماره تلفن و ایمیل را درخواست میکنیم، ما این اطلاعات را از شما بخاطر تایید و ثبت نام شما در اپلیکیشن  و سایت و همچنین برای ارتباط با شما در صورت ایجاد مشکلی از شما دریافت میکنیم، این اطلاعات رمزنگاری شده و به هیچ وجه، هیچ شخص ثالثی اعم از حقیقی و یا حقوقی به آن‌ها دسترسی نخواهد داشت.

هنگام ورود شما به سایت اطلاعاتی همچون دفعات بازدید شما از سایت، مدت زمان حضور شما در سایت، نسخه مرورگر، دستگاهی که با آن سایت را مشاهده می‌کنید، منطقه جغرافیایی شما و اطلاعات فنی دیگر که جهت بهینه‌سازی و بررسی ترافیک سایت به ما کمک خواهد کرد. این اطلاعات به هیچ عنوان به سازمان‌های ثالث فروخته نخواهد شد و فقط جهت بهبود سایت بازیابی پیج اینستاگرام استفاده خواهد شد.

وقتی بازدیدکنندگان نظری در سایت ارسال می‌کنند، ما داده‌هایی که از کاربر هنگام نظر به جا مانده را جمع‌آوری می‌کنیم، مثل آدرس ایمیل، آدرس IP (نشانی پروتکل اینترنت)، زمان ارسال نظر و همچنین اگر آدرس ایمیل شما در سرویس که Gravatar ارائه می‌دهد ذخیره شده باشد، بعد از تائید نظر شما، تصویر کاربری شما در این سایت به نمایش در خواهد آمد.

کاربرانی که در وبسایت ما ثبت‌نام می‌کنند، اطلاعات کاربری‌شان نیز حفظ و ذخیره می‌شود. تمام کاربران می‌توانند اطلاعات خود را مشاهده کنند، آنها را ویرایش کنند یا اطلاعات شخصی خود را هر وقت که مایل باشند، پاک کنند. (فقط امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد). مدیران وبسایت نیز می‌توانند این اطلاعات را رؤیت و ویرایش کنند

کوکی‌ها

بعد از به اشتراک گذاشتن نظر در وبسایت، شما می توانید تصمیم بگیرید که نام، نشانی ایمیل و وبسایت‌تان در کوکی ذخیره بشود یا خیر. در این زمینه حق انتخاب دارید اما در صورت پذیرش ذخیره‌ی اطلاعات در کوکی، در مراجعات بعدی خود به وبسایت برای اشتراک‌گذاری نظرات، نیاز به پُر کردن فرم اطلاعات نام‌برده نخواهید داشت. ماندگاری کوکی‌ها در وبسایت به مدت ۱ سال است.

ما این امکان را در اختیار کاربران قرار داده‌ایم تا کاربران در صورت عضویت در سایت بازیابی پیج اینستاگرام بتوانند، اطلاعات خود را ویرایش کنند یا در صورت درخواست برای حذف کاربری خود با ارسال درخواست به تیم پشتیبان این امکان برای آنها فراهم گردد.

خرید و استفاده از محصولات

تمام محصولات سایت و اپلیکیشن بازیابی پیج اینستاگرام به صورت دانلودی هستند و بعد از خرید لینک دانلود به شما نمایش داده میشود.هیچ کدام از محصولات ما فیزیکی و قابل ارسال نیستند.لطفا قبل از خرید دقت کافی کنید چون محصولات فیزیکی نیستند و به هیچ وجه مبلغ عودت داده نمیشود.

فروش،  ارسال، ویرایش و به اشتراک گذاری آموزش ها 

هر کاربری بعد از خرید هر یک از آموزش های، سایت یا اپلیکیشن بازیابی پیج اینستاگرام ، اقدام به ویرایش، ارسال برای دوستان و یا فروش آن آموزش کند پیگرد قانونی خواهد داشت و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران با آن شخص برخورد میشود.

برای استفاده‌ی بهینه از خدمات بازیابی پیج اینستاگرام ، شایسته است قوانین مربوطه به صورت متقابل هم از سمت تیم بازیابی پیج اینستاگرام و هم از سمت کاربران رعایت شود تا از بروز مشکل برای طرفین پیشگیری به عمل آید. تیم بازیابی پیج اینستاگرام برای بهبود و پیشرفت روزافزون خدمات خود و رفع ایرادات احتمالی، همواره آماده‌ی دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقاد از سمت کاربران گرامی می‌باشد. امید است با همکاری کاربران عزیز بتوانیم در ارائه‌ی خدمات مناسب برای مخاطبانمان موفق باشیم.

پیشاپیش از همکاری شما متشکریم!

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی