آموزش هاادمینی

ویژگی ادمین حرفه ای اینستاگرام + انواع ادمین

در این مقاله از سایت اینستا جوکار قصد داریم، ویژگی های یک ادمین خوب و حرفه ای اینستاگرام را برای شما بیان کنیم. اگر شما هم به دنبال این هستید که ویژگی های یک ادمین حرفه ای اینستاگرام را بدانید ، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، تا با خصوصیات یک ادمین حرفه ای اینستاگرام و اینکه چگونه یک ادمین اینستاگرام خوب باشیم؟ آشنا شوید.

ویژگی ادمین خوب و حرفه ای اینستاگرام

ایده و ترفند های بلاگری بدون چهره _کلیک کنید

احتمالا همه ی شما تا کنون پیج هایی را دیده اید که رشد فوق العاده ای داشته و از سایر رقبای خود سریع تر پیشی میگیرند. احتمالا بعد از دیدن این پیج ها برایتان سؤال پیش آمده باشد که چطور ممکن است یک پیج این قدر سریع فالوور جذب کرده و از طریق پست ها و محتواهایش جذب زیادی دارد. اگر شما نیز میخواهید راز این پیج ها را بدانید حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید چرا که با خواندن آن میتوانید شما نیز همانند سایر پیج های موفق رشد سریعی را برای پیج خود رقم بزنید.

ادمین کیست؟

شاید تا به حال کلمه ی ادمین را شنیده باشید یا شاید خودتان ادمین باشید اما اگر میخواهید اطلاعات خوبی در مورد ادمینی،وظایف آن و شناخت ادمین خوب از بد را بدانید حتما در ادامه همراه ما باشید.
ادمین کسی است که میتواند روی پیج شما فعالیت کرده و با آموزش هایی که دیده است و دوره هایی که گذرانده است پیج شما را در زمان کوتاه به بهترین جایگاه برساند.

استخدام ادمین حرفه ای اینستاگرام غیر حضوری

ادمین خوب کیست؟

اکثر خانم ها و حتی آقایانی که در منزل هستند یا دوست دارند که شغل دوم داشته باشند به فکر ادمین شدن هستند. چرا که این شغل درآمد بالا داشته و به شما این امکان را میدهد در هر جایی که هستید به محل کار خود دسترسی داشته باشید. معمولا افرادی که می‌خواهند ادمین شوند وارد سایت یا اپلیکیشن های کاریابی شده و به دنبال آگهی هایی که به دنبال ادمین هستند می گردند و به آنها پیشنهاد همکاری می دهند. اما متاسفانه این افراد نمی‌توانند با کارفرما همکاری کنند یا حتی اگر استخدام شوند نمی‌توانند آن پیج را رشد دهند. دلیل آن کاملا روشن و مشخص است. چرا که این افراد هیچ دوره ای در مورد ادمینی ندیده و هیچ تجربه ای ندارند و در مورد الگوریتم اینستاگرام آگاهی ندارند.

ویژگی ادمین حرفه ای اینستاگرام + انواع ادمین

ویژگی های ادمین خوب

معمولا کسانی که قصد گرفتن ادمین برای پیج خود دارند از شخص مقابل رزومه کاری یا نمونه کار میخواهند و اگر فردی دوره ی مربوطه را نگذرانده باشد از این مرحله بالاتر نمی آید اما اگر دوره ی ادمینی دیده باشد حتی اگر هیچ نمونه کاری نداشته باشد می‌تواند از استاد مربوطه بخواهد که به کارفرما در مورد دوره توضیح داده و به او بگوید که این شخص در دوره های لازم برای ادمینی شرکت کرده است.

انواع ادمین های اینستاگرام

۱.ادمین بلاگر پیج اینستاگرام

احتمالا تا به حال کلمه ی بلاگر به گوش تان خورده باشد یا حتی پیج برخی از آنها را فالو کرده باشید. بلاگرها برای اینکه بتوانند پیج خود را ارتقا دهند به دنبال ادمین خوب و قابل اعتماد هستند.ادمینی که هر روز محتواهای آنها را آماده کرده و ادیت کند و به بهترین شکل تحویل بلاگر دهد. محتوای یک پیج مهم ترین چیزی است که نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند و اگر یک پیج از نظر ساختار محتوا قوی باشد قطعا رشد سریعی را دارد. بلاگر ها اکثرا هیچ دوره ی طراحی و تولید محتوای خاصی را نگذرانده و یا حتی اگر گذرانده باشند وقت این کار را ندارند به همین دلیل به ادمین احتیاج دارند.

۲.ادمین تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات کار هزینه بر و سختی است و ممکن است کل سرمایه شما را هدر داده یا از شما یک میلیونر بسازد. اگر میخواهید تبلیغات پر بازدهی داشته باشید نیازمند ادمین تبلیغات هستید.ادمین تبلیغات برای شما بنر تبلیغاتی طراحی کرده و راهکارهای جذب فالوور از طریق تبلیغات،نگه داشتن فالوور ها در پیج بعد از تبلیغات و همینطور تبدیل فالوور ها به مشتری و مدیریت کمپین فروش شما را از ابتدا تا انتها به دست بگیرد.

۳.ادمین تدوینگر ویدیو های اینستاگرام

اخیرا علاقه ی مخاطبان اینستاگرام به شدت به سمت محتواهای ویدیویی رفته و این یک مسئله ی کاملا طبیعی است چون اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و مخاطبان با محتواهای متنی نمی‌توانند به خوبی خو بگیرند. اگر پیج فروش محصول دارید بهترین راه برای فروش بیشتر تولید محتوای ویدیویی هست،یا حتی اگر پیج آموزشی یا خدماتی دارید و قصد دارید خودتان جلوی دوربین بیایید برای آماده کردن محتواهای ویدیویی خود نیازمند یک تدوینگر حرفه ای هستید.

۴.ادمین تولید محتوای اینستاگرام

اینستاگرام و تمام شبکه های مجازی نیازمند محتوا هستند،فرقی ندارد موضوع کسب و کار شما چیست و محتوای شما ویدیویی،صوتی،متنی یا تصویری است در هر صورت شما باید بتوانید به بهترین شکل تولید محتوا کنید.پس اگر میخواهید از لحاظ تولید محتوا قوی عمل کنید حتما این کار را به یک ادمین تولید محتوا بسپارید.

۵.ادمین فروش در اینستاگرام

اگر فرض کنیم شما یک آنلاین شاپ پر مخاطب با تراکنش بالا دارید پس به جرات می‌توان گفت نیازمند ادمین فروش هستید. وقتی بیزینس شما به جایگاه خوبی برسد روزانه صد ها سفارش ثبت میکنید که این کار میتواند کمی برای شما که صاحب آن بیزینس هستید نگران کننده باشد چرا که هندل کردن کارهای فروش کمی سخت شده و دیگر نمیتوانید پاسخگوی تمام مشتریان خود باشید.بهترین کار برای رفع این مشکل گرفتن یک ادمین فروش است،ادمین فروش تمام توضیحات مربوط به محصول را به مخاطب داده و او را ترغیب به خرید محصول از شما میکند. پس قدرت ادمین فروش را دست کم نگیرید.

ویژگی ادمین حرفه ای اینستاگرام + انواع ادمین

۶.دایرکتر یا ادمین پاسخگویی به دایرکت های اینستاگرام

اگر قصد دارید تمام کارهای پیج تان رو خودتان بر عهده بگیرید مشکلی نیست اما بعد از مدتی که کسب و کار شما دیده شد و مخاطبان شما زیاد شد قطعا روزانه تعداد دایرکت و کامنت بالایی دریافت میکنید که پاسخ دادن به تمام آنها قطعا کار سخت و زمان بری است و حتی ممکن است به خاطر خسته کننده بودن این کار در طولانی مدت باعث شود طرز برخورد شما با مشتری خود بد شده و آنها را از خود دور کنید و اینگونه نه تنها تعامل با مخاطب که بخش بسیار مهمی است را از دست میدهید بلکه به فروش خود لطمه ی بزرگی وارد میکنید.اما اگر شما یک دایرکتر استخدام کنید او با حوصله پاسخگوی دایرکت ها و کامنت های شما است و با توجه به دوره هایی که گذرانده و فن بیان خود می‌تواند مشتری های شما را زیاد کرده و فروش بالایی را برای شما رقم بزند.

۷.ادمین سناریو نویسی

شاید تا به حال اسم این ادمین به گوش تان نخورده باشد اما باید بدانید که نوشتن سناریو پیج بسیار مهم بوده و نمیتوان اهمیت آن را پشت گوش انداخت.ادمین سناریو نویسی برای شما تقویم محتوایی نوشته و سناریو محتوا های شما را مینویسد.

۸.ادمین فتوشاپ

شما هر پیجی که داشته باشید قطعا نیاز به پست و استوری های فوق العاده و جذاب دارید که بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند. اگر میخواهید صفحه ی اینستاگرام شما جذاب باشد و همینطور عکس های هنرمندانه ای از محصولات خود منتشر کنید حتما این کار را به ادمین فتوشاپ بسپارید.

۹.ادمین مجری

خیلی از افراد دوست ندارند که هیچ عکس یا ویدیویی از خود در شبکه های مجازی منتشر کنند یا حتی اعتماد به نفس این کار را ندارند. اگر قصد ضبط بنر تبلیغاتی دارید و همینطور از اهمیت زیادی که جلوی دوربین آمدن دارد آگاه هستید میتوانید این کار را بر عهده ی ادمین مجری قرار دهید.

۱۰.ادمین مشاوره و برنامه ریزی اینستاگرام

فرقی نمیکند خودتان روی پیج تان فعالیت دارید یا یک تیم ادمین دارید که روی آن کار میکنند در هر صورت نیاز دارید هر چند وقت یک بار از یک ادمین مشاوره و برنامه ریزی که در این زمینه کاملا استاد است بخواهید مشکلات پیج شما را گفته و راه کار های لازم برای رشد یک پیج را به شما بگوید.

۱۱.ادمین دیجیتال مارکتر

در واقع ادمین و بیزینس مختص اینستاگرام نیست و سایر شبکه های مجازی نیز می‌توانند برای شما محل کار خوبی باشند. ادمین دیجیتال مارکتر علاوه بر فعالیت روی پیج اینستاگرام توانایی فعالیت روی سایر صفحات شما در بقیه ی برنامه ها را نیز دارد و در واقع می‌توان گفت شما میتوانید به کمک آن ادمین چند شعبه از کار خود در شبکه های مجازی داشته باشید.

ویژگی های ادمین حرفه ای

ویژگی ادمین حرفه ای اینستاگرام + انواع ادمین

۱.در ابتدا باید کاملا با خود نرم افزار اینستاگرام آشنایی داشته و کار با آن را به صورت کامل یاد داشته باشید.

۲.کار با وب سایت اینستاگرام را بلد باشید.

۳.روش های مختلف جذب فالوور را یاد بگیرید.

۴.روش های کپشن نویسی و هشتگ گذاری را بلد باشید.

۵.گذاشتن رشته استوری های حرفه ای را بلد باشید.

۶.کار با نرم افزارهای ادیت را به خوبی یاد داشته و بتوانید ادیت های حرفه ای بزنید‌.

۷.قدرت تحلیل پیج های موفق را داشته باشید.

۸.توانایی ایده گرفتن از سایر پیج ها را داشته باشید.

۹.با انواع پروفایل ها آشنا باشید.

۱۰.صفحه ی خلاقانه ای را بسازید.

در آمد ادمین چقدر است؟

یکی از پر تکرار ترین سوالات این است که در آمد هر ادمین چقدر است.در پاسخ به این سوال باید بگویم جواب آن کاملا بستگی به کاری که انجام میدهید دارد و در هر پیجی که ادمین باشید این میزان متفاوت است. چرا که ممکن است شما در پیجی ادمین باشید که روزانه تعداد زیادی دایرکت دارد و شما نیز ادمین دایرکتر او هستید قطعا در این صورت حقوق شما بالاتر از کسی هست که روی پیجی کار میکند که روزانه فقط ۲۰دایرکت دارد. اما سعی کنید برای تعیین حقوق تمام جوانب را سنجیده و هنگام نوشتن قرارداد با کارفرما کارهایی که قرار است برای او انجام دهید را ذکر کرده و مبلغ مد نظر را نیز بنویسید تا به مشکل نخورید.

وظایف ادمین چیست ؟

شما به عنوان یک ادمین وظیفه دارید هر روز کارهای سپرده شده به خودتان را انجام داده و به بهترین شکل پاسخگوی مشتریان بوده و رضایت کارفرمای خود را جلب کنید. لازم به ذکر است وظایف شما کاملا بستگی به قراردادی دارد که با کارفرما بسته اید چرا که ممکن است مسئول هر چیزی از جمله بالا بردن فالوور،کپشن نویسی،بالا بردن امنیت پیج و…تمام مواردی که در بالا گفته شد باشید پس وظایف هر ادمین متغیر است و در آخر لازم است بدانید یک ادمین باید روحیه ی انتقاد پذیری بالایی داشته باشد. در اینستاگرام که یک فضای کاملا مجازی است و افراد به صورت رو در رو با هم صحبت نمی‌کنند ممکن است سلایق و طرز تفکر افراد با هم متفاوت بوده و به همین دلیل مشکلاتی از این قبیل به وجود بیاید. ادمین ها چون با افراد مختلف و کارفرما های مختلفی در ارتباط هستند و نظر هر یک از آنها با نظر خودشان متفاوت بوده باید سعی کنند سلیقه ی هر فرد را به خوبی شناسایی کرده و طبق سلیقه ی او کار را پیش ببرند و به بهترین شکل با آنها رفتار کنند تا از لحاظ تفاوت نظر ها با هم به مشکل نخورند.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی