آموزش هااینستاگرام

رفع خرابی لینک ریست پسورد اینستاگرام

کار نکردن لینک تغییر پسورد اینستاگرام ، یکی از عمده مشکلاتی هست که کاربران هنگام بازیابی رمز از طریق پیامک با آن روبه رو میشوند. کاربران اینستاگرام در مواقعی که رمز اکانت خود را فراموش میکنند به ناچار مجبورند که رمز خود را ریست کنند تا مجدد وارد اکانت خودشون بشن. اما در بیشتر مواقع با زدن گزینه ارسال اس ام اس ، send sms لینکی مربوط به ریست کردن پسورد براشون ارسال میشه، که در اون پیام نوشته شده : برای بازنشانی اکانت خود روی لینک زیر ضربه بزنید که با کلیک روی لینک تغییر رمز اینستاگرام مجدد وارد صفحه اینستاگرام میشوند و به نوعی با باگ لینک ریست پسورد اینستاگرام مواجه میشوند.

 

علت کار نکردن لینک تغییر رمز چیست؟ 

 

علت کار نکردن نکردن لینک ریست پسورد اینستاگرام یک باگ در بعضی گوشی ها هست، با انجام یکی از ترفند های زیر مشکل لینک ریست پسورد اینستاگرام خود را حل کنید.

حل مشکل با مرورگر کروم

برای حل مشکل بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق پیامک ، کافیست که شما لینک پیامکی تغییر رمز اینستاگرام را در مرورگر کروم باز کنید و حتما قبل از باز کردن لینک ریست پسورد اینستاگرام در مرورگر ، کش یا حافظه پنهان مرورگر خود را به طور کامل پاکسازی کنید. با باز کردن لینک در مرورگر احتمالا مشکل لینک ریست پسورد اینستاگرام شما حل میشود.

حل مشکل با استفاده از تلگرام

برای رفع مشکل لینک بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق پیامک ، میتوانید از برنامه تلگرام استفاده کنید. ابزار تغییر آی پی خود را روشن کرده و وارد تلگرام شوید.حالا کافیست لینک پیامکی بازیابی رمز عبور اینستاگرام را در یک چت ارسال کنید و بعد روی لینک کلیک کنید. با این کار مشکل بازیابی رمز از طریق sms حل میشود.

رفع مشکل لینک بازیابی رمز عبور اینستاگرام

مشکل را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش کنید.

اولین و بهترین راه برای رفع مشکل لینک تغییر رمز اینستاگرام این است که برای پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بفرستید و مشکلتان را مطرح کنید. برای گزارش مشکل به اینستاگرام متنی که در پایین براتون قرار میدم رو به همراه آیدی پیجتون برای اینستاگرام بفرستید.

Hello dear Instagram, my account has been temporarily locked and I encountered a locked account error. Please fix my problem.

security@mail.instagram.com

اینترنت گوشیتون رو عوض کنید

از خط دیگری برای اینترنت استفاده کنید،مثلا اگر از ایرانسل استفاده میکنید، تغییر دهید و اینترنت همراه اول استفاده کنید.یا اگر به وای فا وصل هستید،یکبار هم از اینترنت خط خودتون استفاده کنید.در بعضی مواقع با انجام این کار مشکل لینک ریست پسورد اینستاگرام حل شده.

برنامه اینستاگرام را به روزرسانی کنید

عدم به روزرسانی اینستاگرام میتواند، هزاران مشکل برای شما ایجاد کنید،به فروشگاه پلی بروید و برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.تا مشکلاتی مثل خرابی لینک ریست پسورد اینستاگرام حل شود.

گوشی خود را خاموش و روشن کنید

برای رفع خرابی لینک ریست پسورد اینستاگرام اینترنت خود را قطع کنید بعد یکبار گوشی خود را خاموش و مجدد روشن کنید،در خیلی از مواقع دیده شده با انجام این کار مشکل خرابی لینک ریست پسورد اینستاگرام حل شده.

حذف نصب اینستاگرام
برای رفع مشکل خرابی لینک ریست پسورد اینستاگرام یکبار برنامه اینستاگرام خود را حذف و مجدد نصب کنید.احتمالا مشکل شما حل شود.

خرابی لینک ریست پسورد اینستاگرام

برسی مشکل اینترنت

بسیاری از مواقع دلیل (خرابی لینک ریست پسورد) ایراد در شبکه یا اینترنت است. حال این ایراد می تواند از اینترنت خودتان باشد یا اینکه مشکل از سمت زیرساخت باشد. اگر مشکل از زیرساخت باشد تقریبا کاری نمی توان کرد و باید منتظر ماند که مشکل زیرساخت برطرف گردد.

در صورتی که استفاده از ترفند های گفته شده مشکل لینک ریست پسورد شما را حل نکرد، شما میتونید برای رفع مشکل کارنکردن لینک ریست پسورد اینستاگرام  به پشتیبانی سایت اینستا جوکار در واتساپ پیام دهید.

با تشکر از شما

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

‫۹ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی