اینستاگرام

حل مشکل اینستاگرام Sorry there was a problem-در درخواست شما مشکلی وجود داشت

خطا و ارور اینستاگرام Sorry There Was a Problem With Your Request یا در زبان فارسی با عرض پوزش در درخواست شما مشکلی وجود داشت،یکی از اعصاب خورد کن ترین خطاهای اینستاگرام هست که در موقع ورود به اینستاگرام برای کاربران پیش میاید. اینستاگرام یک برنامه رسانه اجتماعی محبوب است که در دنیای اینترنت سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. در حال حاضر تقریباً یا بیش از یک میلیارد کاربر فعال اینستاگرام وجود دارد. با این حال، گاهی اوقات کاربر با مشکل مواجه می شود و نمی تواند از برنامه اینستاگرام استفاده کند. یکی از خطاهای “متاسفم در درخواست شما مشکلی وجود داشت” اغلب زمانی رخ می دهد که کاربران سعی می کنند به حساب های خود وارد شوند. در این مقاله دلیل بروز خطای “Sorry there a problem with your request” یا همان با عرض پوزش مشکلی در درخواست شما وجود دارد،در اینستاگرام و نحوه رفع آن را توضیح خواهیم داد.

حل مشکل اینستاگرام Sorry there was a problem

خطای اینستاگرام “متاسفیم در درخواست شما مشکلی وجود داشت” رخ داد زیرا آدرس IP شما به دلیل مشکلات اتصال اینستاگرام یا سرور مسدود شده است. مشکل اینستاگرام “Sorry there a problem with your request” شما را از دسترسی به حساب اینستاگرام خود باز می دارد و می تواند توسط عوامل متعددی ایجاد شود، از جمله تعلیق حساب به دلیل نقض شرایط خدمات اینستاگرام، مشکلات اتصال به سرور، مسدود شدن IP شما توسط اینستاگرام، نام کاربری یا ترکیب رمز عبور نادرست و موارد دیگر. اگر از یک برنامه شخص ثالث یا ابزار خودکار استفاده می کنید، اینستاگرام ممکن است شما را از ورود به سیستم محدود کند.

حل مشکل اینستاگرام Sorry there was a problem

احتمال زیادی وجود دارد که برخی از مشکلات فنی در برنامه اینستاگرام وجود داشته باشد یا سرور برنامه اینستاگرام از کار افتاده باشد و تیم اینستاگرام از قبل می داند و در حال تلاش برای حل این مشکل است. در این حالت، شما نمی توانید کاری انجام دهید، بنابراین فقط منتظر بمانید تا مشکل از سمت تیم اینستاگرام حل شود یا سرور اینستاگرام فعال شود.

رفع مشکل با تغییر رمز پیج 

لطفا قبل از این که اقدامات بعدی رو انجام بدید.یکبار رمز پیج خود را تغییر دهید و مجدد وارد اکانت خود شوید.با تغییر رمز پیج یک رفرش کلی در حساب اینستاگرام شما انجام میشود و بسیاری از خطاها مثل خطای sorry there was a problem with your request اینستاگرام شما حل میشود.پس رمز اکانت خود را تغییر دهید و دوباره به حساب خود وارد شوید.اکثر مواقع با انجام این کار مشکل با عرض پوزش مشکلی در درخواست شما وجود دارد اینستاگرام حل میشود.

پاک کردن کش اینستاگرام

بیشتر اوقات، وقتی مشکلی در برنامه وجود دارد، پاک کردن حافظه پنهان برنامه مشکل را حل می کند. بنابراین، برای رفع مشکل «متاسفم در درخواست شما مشکلی وجود داشت»، کش برنامه اینستاگرام را پاک کنید. برای پاک کردن کش اپلیکیشن اینستاگرام، برای کاربران اندروید، به تنظیمات بروید >> برنامه اینستاگرام را پیدا کنید >> روی پاک کردن کش ضربه بزنید. کش برنامه اینستاگرام پاک خواهد شد. برای کاربران آیفون، به تنظیمات آیفون بروید >> به قسمت عمومی بروید >> روی حافظه آیفون ضربه بزنید >> برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید >> روی دکمه Offload App ضربه بزنید >> دوباره برنامه اینستاگرام را مجددا نصب کنید. بعد از آن بررسی کنید مشکل دارید یا خیر. توجه :  اگر با پاک کردن حافظه پنهان مشکل حل نشد ، مجدد به همین قسمت رفته و پاک کردن همه داده ها را بزنید.

نصب نسخه قبلی اینستاگرام

اگر به تازگی با ارور sorry there was a problem with your request اینستاگرام روبه رو شده اید.کافیست برای رفع مشکل با عرض پوزش مشکلی در درخواست شما وجود دارد اینستاگرام ،نسخه قبلی اینستاگرام را دانلود کنید.برای اینکار میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید. اما حتما قبل از آن اینستاگرامی که روی گوشیتون هست رو حذف نصب کنید بعد اقدام به نصب نسخه قبلی اینستاگرام کنید.

ارور sorry there was a problem with your request اینستاگرام

توقف اجباری اینستاگرام

بعد از اینکه حافظه پنهان برنامه اینستاگرام را پاک کردید، باید اقدام به توقف اجباری اینستاگرام کنید، برای این کارد وارد تنظیمات موبایل خود شوید» به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه های بروید» برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید» روی توقف اجباری کلیک کنید.

مشکل را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش کنید

بهترین راه برای رفع مشکل با عرض پوزش مشکلی در درخواست شما وجود دارد اینستاگرام این است که برای پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بفرستید و مشکلتان را مطرح کنید. برای گزارش مشکل به اینستاگرام متنی که در پایین براتون قرار میدم رو به همراه آیدی پیجتون برای اینستاگرام بفرستید.

Hello dear Instagram, my account has been temporarily locked and I encountered a locked account error. Please fix my problem.

security@mail.instagram.com

اینترنت گوشیتون رو عوض کنید

از خط دیگری برای اینترنت استفاده کنید،مثلا اگر از ایرانسل استفاده میکنید، تغییر دهید و اینترنت همراه اول استفاده کنید.یا اگر به وای فا وصل هستید،یکبار هم از اینترنت خط خودتون استفاده کنید.

 رفع مشکل با عرض پوزش مشکلی در درخواست شما وجود دارد

برنامه اینستاگرام را به روزرسانی کنید

عدم به روزرسانی اینستاگرام میتواند، هزاران مشکل برای شما ایجاد کنید،به فروشگاه پلی بروید و برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.تا بسیاری از مشکلات شما حل شود.

گوشی خود را خاموش و روشن کنید

یکی دیگر از روش های رفع مشکل Sorry there a problem with your request  این است که اینترنت خود را قطع کنید بعد یکبار گوشی خود را خاموش و مجدد روشن کنید. احتمالا با انجام این کار مشکل با عرض پوزش مشکلی در درخواست شما وجود دارد  شما حل میشود.

حذف نصب اینستاگرام

برای رفع مشکل Sorry there a problem with your request یکبار برنامه اینستاگرام خود را حذف و مجدد نصب کنید.احتمالا مشکل شما حل شود

برسی مشکل اینترنت

بسیاری از مواقع دلیل دیدن این خطا  ایراد در شبکه یا اینترنت است. حال این ایراد می تواند از اینترنت خودتان باشد یا اینکه مشکل از سمت زیرساخت باشد. اگر مشکل از زیرساخت باشد تقریبا کاری نمی توان کرد و باید منتظر ماند که مشکل زیرساخت برطرف گردد.

 رفع مشکل با عرض پوزش مشکلی در درخواست شما وجود دارد

تغییر زبان موبایل

حتما این روش رو هم برای رفع مشکل Sorry there a problem with your request اینستاگرام انجام دهید، اگر زبان گوشی شما فارسی است، به تنظیمات موبایل خود بروید و زبان را روی انگلیسی قرار دهید،بعد به اینستاگرام بروید و ببینید مشکل حل شده است یا نه!!

تغییر تنظیمات ساعت و تاریخ

اگر تاریخ و ساعت شما دستی تنظیم شده است، آن را به حالت خودکار تبدیل کنید. همچنین در صورتی که ۲۴ ساعته است، آن را به ۱۲ ساعته و اگر ۱۲ ساعته است آن را به ۲۴ ساعته تبدیل کنید.یکی از روش های حل مشکل قفل شدن صفحه ورود اینستاگرام تنظیم تاریخ و ساعت اینستاگرام هست.

تغییر نام نقاط دستیابی: 

یکی دیگه از کارایی که برای حل مشکل Sorry there a problem with your request اینستاگرام میتونید انجام بدید اینه که از اینترنت هر سیمکارتی که استفاده میکنید تنظیمات نقاط دستیابی اون رو تغییر بدید، برای اینکار وارد تنظیمات موبایل خودتون بشید. به قسمت نام نقاط دستیابی برید و یک نقطه دستیابی با عنوان ۶۶۶ بسازید و نقطه دستیابی اینترنتتون رو روی اون قرار بدید. با این روش آیپی اینترنت شما تغییر میکند و مشکل رفرش نشدن یا بازخوانی نشدن اینستاگرام شما حل میشود.

حل مشکل Sorry there a problem with your request اینستاگرام

حافظه تلفن خود را برسی کنید

پر شدن حافظه گوشی ها می‌تواند مشکل ساز شود و گاها مشکلات خیلی عجیبی را به وجود آورد که عدم ورود به اینستاگرام یکی از این مشکلات است. بنابراین حافظه داخلی گوشی خودتان را بررسی کنید و مطمئن شوید که فضای خالی مناسبی در آن وجود دارد. اگر حافظه گوشی پر بود، فایل های غیرضروری آن را حذف نمایید. بعد از آزاد کردن حافظه گوشی دوباره عملکرد اینستاگرام را بررسی کنید. احتمالا مشکل متأسفیم. نتوانستیم درخواست شما را انجام دهیم. لطفاً چند لحظه دیگر دوباره امتحان کنید. برطرف شده است و می‌توانید به راحتی به فعالیت در پیج خود ادامه دهید.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی