آموزش ها

طراحی و ساخت کلیپ و تیزر تبلیغاتی در شهرستان ایذه

طراحی و ساخت کلیپ و تیزر تبلیغاتی در شهرستان ایذه

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی است که قبل از آگاهی کامل راجع به محصولی، در قالب ویدیو، عکس، ایمیل و … ظاهر می شود و تلاشش این است که با سرنخ دادن و نشانه، حس کنجکاوی بیننده را در مورد محصول بر انگیزد. تیزر تبلیغاتی معمولا کوتاه و خلاصه است و اطلاعات زیادی در اختیار بیننده نمی گذارد و در واقع هدفش این است تا زمان رونمایی کامل محصول، ذهن بیننده را مشغول کند. در این مرحله پیامی به شما منتقل شده است اما نصفه و نیمه و اصلا نمی دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد یا اصلا محصول چیست و چه کارایی دارد.

تیزر تبلیغاتی چگونه می‌تواند به شما کمک کند؟

تیزر تبلیغاتی دقیقا همان چیزی است که می‌تواند مردم را مجاب کند تا به برند شما ایمان بیاورند. گویا این تیزر‌ها فریاد می‌زنند که به من توجه کنید و در کنار این همه جلب توجه به خوبی می‌توانند اطلاعات زیادی را به مخاطب خود منتقل کنند حتی اگر مخاطب به اندازه کافی به موضوع تیزر توجهی نداشته باشند. فیلم‌ها و تیزر تبلیغاتی همه به این حوزه مربوط می‌شوند و با هدف جلب توجه بیشتر طراحی و ساخته می‌شوند، اما فقط جلب توجه کافی نیست، فیلم یا دیالوگ طنزی نیز می‌تواند توجه شما را جلب کند ولی آیا می‌تواند مانند تیزر تبلیغاتی برند شما را به مخاطب معرفی کند؟

طراحی و ساخت کلیپ و تیزر تبلیغاتی در شهرستان ایذه

حتما برای شما هم پیش آمده که تلویزیون روشن و در حال پخش بوده است و ناگهان تیزری تبلیغاتی پخش می‌شود و ناگهان برای لحظه‌ای توجه شما را به خود جلب می‌کند. امروزه با پیشرفت و گسترش تکنولوژی، تیزر‌های تبلیغاتی در رسانه‌های بیشتری از قبیل اینترنت و یا حتی شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شوند. بنابراین امرزوه یک تیزر تبلیغاتی توسط افراد بیشتری مشاهده می‌شود و قطعا می‌تواند بیشتر و البته بهتر برند شما را معرفی کند.

برای سفارش و مشاوره در مورد ساخت کلیپ تبلیغاتی به شماره ۰۹۱۶۷۷۵۶۶۹۰ در واتساپ پیام دهید.

در برهه‌ی زمانی زندگی می‌کنیم که برای موفقیت در کسب و کار باید نظرات را به سمت خود جذب کنیم که ناگفته نماند کار بسیار دشواری نیز می‌باشد و البته که بعد از جلب توجه، باید این توجهات را نیز حفظ کرد و به راحتی از دست نداد. مطمئن باشید، تیزر تبلیغاتی امتحان خود را پس داده است و به خوبی می‌تواند در این مسیر دشوار شما را یاری کند. تیزر و انیمیشن دو بعدی و زیبا می‌‍تواند محصول یا خدمت شما را به زیبایی به مخاطب کسب و کار شما معرفی کند و شانس جذب مشتری شما را چندین برابر کند.

مطالب پیشنهادی :

طراحی لوگوی حرفه ای در شهرستان ایذه

طراحی سایت در شهرستان ایذه خوزستان

تکنیک‌های زیادی در ساخت تیزر تبلیغاتی وجود دارد که باعث بهبود کیفیت آن و البته افزایش احتمال به چشم آمدن آن می‌شود. استفاده از رنگ‌های مختلف و صداگذاری‌های متفاوت و داستانی زیبا همگی در موفقیت تیزر تبلیغاتی تاثیر گذار هستند.

ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار شما در ایذه 

اگر کافه و رستوران دارید اما تیزر تبلیغاتی خوب برای معرفی آن ندارید پس یک پای کسب و کارتان لنگ است! یادتان نرود که اگر برای تبلیغات مجموعه خود هزینه سنگینی کنید اما محتوای آن جذاب نباشد و مجموعه شما را به درستی معرفی نکند، این تبلیغ بی فایده است! در هر زمینه ای که مشغول به کار هستید (پوشاک، کارخانه تولیدی، کلینیک های زیبایی و…) می توانید با ساخت تیزر های تبلیغاتی یک سر و گردن از رقیبان خود بالاتر باشید. چه یک محتوای ویدئویی کوتاه و جمع‌و‌جور باشد و چه یک آگهی و تیزر تبلیغاتی تمام عیار! چه برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی باشد و چه برای پخش تلویزیونی! همه چیز از اینجا شروع می‌شود. ما در اینستا جوکار به شما کمک می‌کنیم تا برای معرفی خدمات و محصولاتتان بهترین ویدئو و تیزرهای تبلیغاتی را در اختیار داشته باشید.

کاربرد تیزر تبلیغاتی

تیزر های تبلیغاتی برای موارد بسیاری به کار می روند از جمله:

  • استفاده برند ها از تیزر برای معرفی محصول جدید و یا بهبود محصولات قبل
  • پخش فیلم های تبلیغاتی در سینماها
  • پخش تیزر بین سریال ها
  • استفاده از تیزر در وب سایت کمپانی
  • استفاده در شرکت ها و جلسات کاری
  • استفاده در کنفرانس ها و مطبوعات

سخن آخر

هر کسب و کاری برای معرفی محصولش نیازمند تبلیغات است. اما تبلیغات نیز استراتژی های مخصوص به خودش را دارد و فقط با ساخت یک ویدیو تبلیغاتی و انتشار آن بدون استراتژی نمی توان انتظار نتیجه بخشی تبلیغات را داشت. در واقع هر برندی نیازمند آن است که ذهن مشتری را از قبل برای محصول آماده کند و در او هیجان به خرید ایجاد کند. تیزر تبلیغاتی یکی از روش های ایجاد هیجان در مشتری است که هم نام برند را در ذهن او نهادینه می کند و هم منجر به فروش بیشتر محصول می شود. اینستا جوکار با ارائه خدمات ویدیو مارکتینگ و ساخت تیزر تبلیغاتی همراه شما خواهد بود و مسیر را برایتان هموار خواهد کرد.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی