اینستاگرام

رفع مشکل ارور و خطای Help us confirm you own this account اینستاگرام

 پیغام ارور و خطای Help us confirm you own this account اینستاگرام یا همان هویتتان را تایید کنید در اینستاگرام یکی از مشکلات پیچیده ای که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن روبه رو میشوند. بسیاری از کاربران گزارش داده اند که هنگامی که به فعالیت در اکانت خود مشغول بوده اند با خطای Help us confirm you own this account اینستاگرام روبه رو شده اند و در بعضی مواقع هم برای ورود به اینستاگرام  خطای به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما مالک این حساب هستید به آنها نمایش داده شده است . زمانی که با این خطا مواجه شدید ، نیاز دارید که یک کد ۶ رقمی امنیتی را وارد کنید تا هویت خود را تایید کنید و دوباره به اکانت خود وارد شوید. بیشتر این حالت در مواقعی اتفاق می افتد که شما رمز عبور اینستاگرام خود را فراموش کرده باشید یا اینکه خود اینستاگرام به دلایل امنیتی خود قصد دارد که برای تایید کردن هویت صاحب اکانت از ارسال کد شش رقمی تایید هویت استفاده کند و به همین خاطر پیغام  برای حفظ امنیت حسابتان ، یک کد امنیتی به این شماره تلفن یا ایمیل می فرستیم را به کاربر نشان میدهد. در این مقاله از سایت اینستا جوکار قصد داریم به روش های حل مشکل Help us confirm you own this account اینستاگرام بپردازیم. اگر شما هم با ارور به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما مالک این حساب هستید در اینستاگرام  روبه رو هستید. این مقاله به شما کمک می‌کند مشکلی که با آن مواجه هستید را برطرف کنید.

رفع مشکل ارور و خطای Help us confirm you own this account اینستاگرام

حل مشکل Help us confirm you own this account 

حالت اول Help us confirm :

مشکل و ارور Help us confirm you own this account در اینستاگرام دو حالت دارد ،حالت اول زمانیست که در زیر خطای به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما مالک این حساب هستید، دو کادر ایمیل و شماره تلفن وجود دارد که شما به هر کدام که دسترسی داشتید ، انتخاب کنید و  روی send security code بزنید و کد امنیتی که برایتان ارسال شد را وارد و تایید کنید تا ارور Help us confirm اکانت شما حل شود و مجدد به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

حالت دوم Help us confirm :

حالت دوم خطای Help us confirm you own this account در اینستاگرام زمانیست که در زیر پیغام خطا ، ایمیل و شماره ای وجود ندارد و فقط خطای To secure your account you need to request help logging in یا همان برای ایمن کردن حساب خود باید برای ورود به سیستم کمک درخواست کنید و در زیر آن کادری آبی رنگ وجود دارد که عبارت Get Help Logging In  وجود دارد، که در بعضی مواقع با کلیک روی آن هیچ اتفاقی نمی افتد و مجدد همان پیغام Help us confirm you own this account به ما نمایش داده میشود. حالا با وجود این شرایط چطور مشکل هویتتان را تایید کنید در اینستاگرام را حل کنیم ؟

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

رفع مشکل با تغییر رمز پیج 

لطفا قبل از این که اقدامات بعدی رو انجام بدید.یکبار رمز پیج خود را تغییر دهید و مجدد وارد اکانت خود شوید.با تغییر رمز پیج دیگر اینستاگرام از شما درخواست تایید هویت نمیکند نمیکند. پس رمز اکانت خود را تغییر دهید تا بتوانید دوباره به اکانت خود وارد شوید .اکثر مواقع با انجام این کار مشکل  Help us confirm اینستاگرام حل میشود.

استفاده از ابزار تغییر ip 

اگر مشکل Help us confirm you own this account  اینستاگرام شما با تغییر رمز پیج حل نشد. برنامه اینستاگرام را از بین برنامه های باز شده گوشی خود پاک کنید.بعد وارد تنظیمات موبایل خود شده و حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کنید.اگر با پاک کردن حافظه پنهان اینستاگرام آشنایی ندارید میتوانید مقاله پاک کردن حافظه پنهان اینستاگرام در اندروید و آیفون را مطالعه کنید. بعد از این که حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کردید فیل..تر شکن خود را روشن کرده و وارد اینستاگرام شوید و منتظر بمانید تا صفحه  به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما مالک این حساب هستید به شما نمایش داده شود و مراحل Get help Logging in را انجام دهید.

حل مشکل Help us confirm you own this account

مشکل را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش کنید

بهترین راه برای رفع ارور Help us confirm you own this account  اینستاگرام این است که برای پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بفرستید و مشکلتان را مطرح کنید. برای گزارش مشکل به اینستاگرام متنی که در پایین براتون قرار میدم رو به همراه آیدی پیجتون برای اینستاگرام بفرستید.

Hello dear Instagram, my account has been temporarily locked and I encountered a locked account error. Please fix my problem.

security@mail.instagram.com

اینستاگرام را به روزرسانی کنید

عدم به روزرسانی اینستاگرام میتواند، هزاران مشکل برای شما ایجاد کنید،به فروشگاه پلی بروید و برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.تا بسیاری از مشکلات شما از جمله مشکل هویتتان را تایید کنید در اینستاگرام شما حل شود.

استفاده از help instagram

اگر با خطای Help us confirm you own this account اینستاگرام روبه رو هستید ، میتوانید از صفحه help instagram کمک بگیرید. برای این کار کافیست وارد صفحه  help.instagram.com شوید، و از منوی سمت راست privacy.security and Reporting را انتخاب کرده و بعد Login and password را انتخاب کنید و در نهایت I Can’t Log In را انتخاب کنید. حالا پیغام شناوری با عنوان Was this helpful? در پایین صفحه مشاهده میکنید ، روی No کلیک کنید و  بعد از بین گزینه ها Other را انتخاب و در داخل فرم متن درخواست رفع مشکل هویتتان را تایید کنید در اینستاگرام را برای اکانت خود پر کنید و روی submit کلیک کنید. توجه کنید متنی که آنجا وارد میکنید باید به زبان انگلیسی باشد و مشکلتان را کامل مطرح کنید و مشخصات اکانت خود ،شماره ، ایمیل و نام کاربری را هم در متن درخواست درج کنید.

استفاده از حالت ناشناس مرورگر

اگر شما هم با مشکل Help us confirm you own this account در اینستاگرام روبه رو هستید میتوانید از حالت ناشناس در مرورگر استفاده کنید. برای این کار کافیست مرورگر خود را باز کرده و روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کرده و برگه ناشناس جدید را انتخاب کنید.بعد از در قسمت سرچ عبارت instagram.com را وارد کنید تا وارد صفحه ورود اینستاگرام در وب شوید .آیدی و پسورد خود را وارد کرده و روی login کلیک کنید .با انجام این روش احتمالا مشکل هویتتان را تایید کنید در اینستاگرام شما رفع میشود.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی