آموزش هاادیت

آموزش برنامه اینشات (inshot) + قابلیت ها

امروزه ایجاد تغییرات بر روی عکسها و فیلمهای شخصی یکی از بزرگترین سرگرمی های افراد شده. این کار توسط اپلیکیشنهای ویرایشگر صورت میگیره. این برنامه ها علاوه بر سرگرم کردن کاربران، باعث  میشه که کاربر مطابق با سلیقه خودش تغییراتی رو بر روی عکس و یا فیلم ایجاد کنه. در میان این سرگرمیها برنامه هایی که قابلیتهای بیشتری رو در اختیار کاربران قرار میدن، محبوبیت بیشتری دارن. تا  به امروز اپلیکیشنهای بسیاری در زمینه ی ویرایش عکس و فیلم ساخته شدن. هرکدوم تونستن نظرات جالبی رو از سوی کاربران داشته باشن. امروز شما در اینستا جوکار قراره با برنامه اینشات، یک  ویرایشگر حرفه ای در iOS و Android آشنا بشین

آموزش برنامه اینشات (inshot) + قابلیت ها

همونطور که در ابتدای مطلب گفتم، این برنامه ها برای ویرایش عکس یا فیلم ساخته میشن. اونها معمولا فیلم رو ویرایش میکنن یا تنها عکسهای  شما رو ادیت میکنن. برای این عملکرد منحصرانه فقط عکس یا فیلم رو ادیت کردن، نمیتونیم گله ی خاصی داشته باشیم چراکه ساخت همچین برنامهای در Android و iOS کار بسیار سختیه. خوشبختانه شرکت اینشات (Inshot) برنامه ای رو با همین اسم به عنوان یک ویرایشگر فیلم و عکس در اختیار کاربران قرار داده. این برنامه به جرئت از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو در موبایل به شمار  میره. در ادامه با ما همراه بشین تا به شما این ویرایشگر بسیار کاربردی رو معرفی کنم.

اینشات (inshot) چیه ؟؟

اینشات یک نرم افزار تلفن همراه برای ویرایش فیلم و عکسه که برای کاربران، قابلیتهای بسیاری رو در خودش  جای داده . این برنامه تونسته در پلی استور امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ رو کسب کنه. همونطور که میدونین گرفتن همچین امتیازی در پلی استور یعنی اینشات کار خودش رو به بهترین شکل انجام میده. میشه گفت بهترین نرم افزار ویرایشگر بر روی سیستم عامل iOS و Android به حساب میاد.

آموزش برنامه اینشات (inshot) + قابلیت ها

با استفاده از این اپلیکیشن شما میتونین تمام ویرایشهای مورد نظرتون رو بر روی عکسها و فیلمهای شخصیتون اعمال کنین. با استفاده از برنامه اینشات برای عکسهاتون شما میتونین از انواع افکتها استفاده کنین و عکسهاتون رو برش بزنین. یا بکگراند اونها رو تغییر بدین،  سایزشون رو متناسب با سایز شبکه اجتماعیتون فیکس کنین. خیلی کارهای دیگه هم میتونین باهاش انجام بدین . همچنین برای فیلم میتونین در قسمت ویرایش فیلم صدای ویدیو رو قطع و یک موزیک روی فیلم قرار بدین. یا سایزش رو برای آپلود در شبکه های مجازی تنظیم کنین و برای ویدیوها زیرنویس بذارین. همینطور میتونین از کلی افکت و قابلیتهای دیگه استفاده کنین.

آموزش نصب  اینشات

در مرحله ی اول شما باید به پلی استور برین و برنامه اینشات رو دانلود کنین. بعد از دانلود و لمس گزینه ی نصب، آیکون برنامه اینشات بر روی منوی گوشی شما قرار میگیره.

چرا باید از اینشات (INSHOT) استفاده کنیم ؟

سوالی که شاید در ذهن شما باشد این است که چرا اینشات ؟در جواب باید بگویم  تفاوتی که اپلیکیشن اینشات با بقیه برنامه هایی که در این حوزه هستند، دارد، این است که ابزارهای موجود در این برنامه بسیار دقیق و کامل هستند و شما با داشتن این برنامه و یادگیری آن دیگر نیاز به هیچ چیز نخواهید داشت. در حالی که همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردم اینشات رابط کاربری ساده ای  دارد.

برخی از قابلیت های برنامه اینشات (inshot) :

کات و برش عکس و ویدیو + ادغام و تقسیم ویدیو + افزودن فیلتر به عکس و ویدیو + گذاشتن افکت روی عکس و ویدیو + افزودن متن و استیکر دلخواه به ویدیو و عکس + ساخت کلاژ یا مجموعه عکس + طراحی کاور پست و استوری + ساخت لوگوموشن_تیزر تبلیغاتی_بنر تبلیغاتی_کاور هایلایت_کارت ویزیت + گذاشت موسیقی روی کلیپ + ساخت تایم لاین حرفه ای + تغییر بکگراند عکس و ویدیو + برعکس کردن ویدیو + تغییر ابعاد عکس و فیلم + کم وزیاد کردن سرعت پخش ویدیو و … هزاران قابلیت دیگه که همه و همه در این آموزش به طور کامل توضیح داده شده اند.

حذف لوگوی اینشات از روی ویدیوها به صورت رایگان

یکی از مشکالت کاربران وجود لوگوی برنامه بر روی ویدیوی نهاییه که اگه بخوایم واقعبین باشیم این لوگو کوچکترین فعالیت تبلیغاتی این برنامه بسیار کاربردیه. با وجود این شما میتونین با خرید اکانت این برنامه از شر این لوگو خالص بشین

آموزش برنامه اینشات (inshot) + قابلیت ها

ولی این تنها راه حذف لوگو نیست و اینشات یک قابلیت دیگهای رو هم برای کاربراش در نظر گرفته تا کاربرانی که به صورت رایگان از برنامه استفاده میکنن بتونن این لوگوی تبلیغاتی رو حذف کنن. کافیه که بعد از انجام ویرایش، در مرحله آخر، ضربدر بالای لوگو رو لمس کنین و بعد از دیدن یک کلیپ تبلیغاتی، لوگو از ویدیوی شما حذف میشه. با این کار شما میتونین به صورت رایگان لوگوی موجود بر روی فایل خروجی رو حذف کنین.(توجه کنید که قبل از انجام این کار باید فیل..تر شکن روشن کنید )

استفاده از اینشات در کسب و کار

امروزه اکثر کارها به صورت اینترنتی و مجازی هم پشتیبانی میشه و بسیاری از افراد، قسمتی از کار خودشون رو به شبکه های مجازی مثل اینستاگرام، پینترست، واتساپ و … اختصاص دادن. این افراد باید در شبکه های اجتماعی از محتوا و محصولات مرتبط به شیوهای بهره ببرن که مخاطب به دنبال کردن اون کسب وکار ترغیب بشهبرای این کار افراد باید محتوای جذابی رو در شبکه های مجازی قرار بدن. برای اینکار برنامه های زیادی وجود داره که میتونه در تولید محتوا به کاربران کمک کنه اما اینشات گزینه ی بهتریه چراکه با استفاده از تمپلیتهای فراوانی که داره امکان ساخت پوسترها و کاورهای جذابی رو به افراد میده. این حجم از تنوع و گستردگی در تولید محتوا باعث میشه تا انواع کسب وکارها برای ساخت محتوای خوداز برنامه اینشات استفاده کنن. درنتیجه اگه شما قصد دارین از یک اپلیکیشن حرفهای برای تولید محتوا استفاده کنین، به شما پیشنهاد میکنم از برنامه اینشات کمک بگیرین.

بیشتر بخوانید _ ایده تولید محتوا برای پیج های فروشگاهی

نحوه خروجی گرفتن از اینشات

بعد از ساخت فایل نهایی عکس یا ویدیو حالا لازمه که شما با یک کیفیت مناسب از محتوای خودتون خروجی بگیرین. برای این کار کافیه که بعد از اتمام تغییرات، دکمه ی Save در بالای صفحه رو لمس کنین. بعد از این کار اینشات به صورت خودکار عکس شما رو در گالری ذخیره کرده و طی یک گزارش به شما اعلام میکنه که عملیات ذخیره سازی موفقیت آمیز بوده. حالا اگه فایل شما ویدیویی بود قبل از ذخیره خودکار، صفحهای برای شما باز میشه که از شما میخواد تا کیفیت ویدیوی دریافتی رو مشخص کنین. این کیفیتها به ترتیب ۷۲۰ ،۴۸۰ و ۱۰۸۰ هستن و شما با توجه به نیازتون کیفیت مورد نظرتون رو انتخاب کنین. بعد از انتخاب کیفیت، چند دقیقه زمان میبره تا ویدیوی شما آماده و در گالریتون ذخیره بشه.

نتیجه گیری و پایان کار :

در این مقاله سعی کردیم تا یک آموزش کامل رو در رابطه با برنامه اینشات در اختیار شما عزیزان قرار بدیم. به طورکلی این برنامه میتونه نیاز هر کاربری رو برطرف کنه. از اونجایی که این برنامه برای سیستم عامل iOS و Android تولیدشده، میتونه تمامی کاربران رو تحت تاثیر قرار بده. شما با استفاده از برنامه اینشات میتونین پوسترهای متنوعی رو متناسب با کسب و کارتون بسازین. یا عکسای شخصیتون رو همونجوری که دوست دارین ویرایش کرده و در شبکه های مجازی به اشتراک بزارین. صحبت کردن راجع به این ویژگی ها خیلی راحته. اما قابلیتهایی که اینشات در اختیار ما قرار میده، مجموعه ای از چندین اپلیکیشن هست.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی