آموزش هاادیت

آموزش اپلیکیشن پیکسل لب pixsellab – جامع و کامل

آموزش صفر تا صد پیکسل لب pixellab

ادیت عکس و ایجاد تغییر روی تصویرهای مختلف، چیزی است که همیشه به کارتان می‌آید‌. بسیاری از اوقات اتفاق می‌افتد که نیاز فوری به ایجاد تغییرات روی یک عکس پیدا می‌کنید. اما فکر کردن به استفاده از برنامه فتوشاپ با انواع سختی‌ها و پیچیدگی‌هایش، شما را از انجام آن منصرف می‌کند. مشکل اینجاست که بسیاری از افراد فکر می‌کنند تنها راه و شاید بهترین راه انجام ادیت عکس، استفاده از برنامه فتوشاپ است. اما در حقیقت برنامه های کاربردی،عالی و ساده تری وجود دارد که روی انواع گوشی های اندروید وایفون نصب میشود. یکی از برنامه های محبوب در حوزه ادیت و ویرایش عکس،برنامه ی پیکسل لب است.با نصب این برنامه ادیت عکس روی گوشی هوشمند خود میتوانید کاور پست و استوری،بنر تبلیغاتی،کارت ویزیت،لوگو و… بسازید.

آموزش اپلیکیشن پیکسل لب pixsellab - جامع و کامل

با پیکسل لب میتوانید به ساده ترین روش،اما حرفه ای عکس هایتان را ادیت کرده یا حتی یک پروژه جدید ایجاد کنید.شما میتوانید از طریق ادیت عکس،ساخت کاور،لوگو و… به درآمد برسید.اما اگر کار با برنامه های فتوشاپ را بلد نیستید،اصلا نگران نباشید چون پیکسل لب بستری ساده را برای شما فراهم کرده تا به راحتی بتوانید ادیت های حرفه ای را بزنید.لازم به ذکر است این برنامه در عین سادگی بخش های پنهانی دارد که شما میتوانید ، از طریق آموزش دیدن کار با تمام بخش های پیدا و پنهان پیکسل لب را یاد بگیرید.

پیکسل لب چیست؟(pixelLab)

با اپلیکیشن پیکسل لب اضافه کردن متن سه بعدی،متن شیک،اشکال و استیکرها و حتی نقاشی روی تصاویرهیچگاه آسان تر از این نبوده است. به وسیله پیکسل لب و با اعمال تنظیمات گسترده روی سایز متون،نوع فونت ها و همچنین دسترسی به استیکر ها،برچسب ها و بک گراند های متنوع ،به راحتی تغییرات مد نظر خود را روی تصاویر خود اعمال کنید. عکس نوشته ها یکی از محبوب ترین نوع تصاویری هستند که روزانه میلیون ها کاربر در شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار آنان میکنند.پیکسل لب یک اپلیکیشن کامل و با امکانات گسترده برای افزودن متن بر روی تصاویر مخصوص اندروید میباشد.این نرم افزار شامل تنظیمات خاص و جذابی است که استفاده از آنها تنها به سلیقه و توانایی شما بستگی دارد. پیکسل لب در تمام نسخه های اندروید(۲.۳+) و تمام اندازه های صفحه کار میکند. دراپلیکیشن پیکسل لب بیش از ۶۰ گزینه گرافیکی منحصر به فرد سفارشی در لیست امکانات به چشم میخورد که بهتر است استفاده از آنها را هرگز فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید :آموزش صفر تا صد اینشات inshot

آموزش اپلیکیشن پیکسل لب pixsellab - جامع و کامل

استفاده از اپلیکیشن پیکسل لب به چه کسانی توصیه میشود؟

اگربه کارهایی مانند ادیت و کسب در آمد در خانه علاقه دارید اما کار با نرم افزارهای فتوشاپ را بلد نیستید بهترین اپلیکیشن برای شروع پیکسل لب است . حتی اگر تمایل به انتشار عکس هایتان در شبکه های اجتماعی دارید اما به دلیل نشناختن اپلیکیشن های ادیت وطرز استفاده از آنها به همین دلیل کاملا هدف خود را کنار میگذارید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره آموزش صفر تا صد پیکسل لب است تا با زبان ساده و قابل فهم کار با تمام بخش های آن را یاد بگیرید.

برخی از امکانات و ویژگی های پیکسل لب :

متن:اضافه کردن و سفارشی کردن متون روی تصاویر به همان روشی که شما میخواهید.
متن سه بعدی:ایجاد متون سه بعدی و قرار دادن آنها روی تصاویر خود
قرار دادن افکت روی متون:متن خود را با ده ها افکت ترکیب کنید.مانند:سایه،پس زمینه،بازتاب،متن برجسته،متن سه بعدی و …
رنگ متن:متن خود را با هر گزینه ای که میخواهید تنظیم کنید:یک رنگ ساده،رنگ های ترکیبی و…
فونت متن:از ۱۰۰+ نوع فونت انتخاب کنید،فونت های داخلی برنامه یا فونت های خودتان.
شکل و استیکر + استفاده از گالری موبایل +رسم روی تصویر
تغییر پس زمینه + ذخیره تصویر به عنوان یک پروژه + حذف پس زمینه
ویرایش متن تصویر + افکت های تصویر +ارسال تصویر شما + ایجاد استیکر شخصی

آموزش اپلیکیشن پیکسل لب pixsellab - جامع و کامل

ویژگی های برنامه پیکسل لب مود شده: 

باز شدن کلیه امکانات نسخه پرو برنامه
کلیه امکانات و بخش های خرید درون برنامه ای باز است.
موارد اضافه و تبلیغات درون برنامه حذف شده است.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی